Saturday, February 26, 2011

Õu

 Kuna ma kirjutan seda blogi tagantjärele, siis ma täpseid kuupäevasid muidugi ei mäleta, kuigi piltide metaandmetest on võimalik ka ajad välja otsida. (Aga ma olen selleks liiga laisk ja ma vaatan samal ajal Eesti laulu valimist. Mu meelest on selleaastased lood  täpselt samasugused, kui eelmiste aastate omad. Ja tunnustust väärivad kõik. Ometi hoian ma ikkagi ühele ka põialt.)



Piltidel on siis näha majatagune õu sellel hetkel, kui otsustasime kibuvitsavõsale sõja kuulutada. Arhiivis sobrades ei leidnud täpselt sama nurgaga pilti, kuid tähelepanelik vaataja tunneb erinevuse ära, sest mõlema pildi paremas küljes on needsamad kask ja tamm. Väikeseid tammesid on hoovi peal üldse palju, kuna sinna olid taimeosakesed rahulikult 25 aastat segamata langenud ja keegi ei olnud neid seganud rahulikult mullaks saamast ja tugevamad seemned ajasid julgelt oma võrsed üles ja tekitasid sellise mikrodžungli sinna.
















Siin on veel üks pilt praegusest ja palju meeldivamast olukorrast.

No comments:

Post a Comment